SDG מפת דרכים לצמיחה עסקית בעולם משתבש
כיצד לזהות סיכונים והזדמנויות צמיחה לנוכח השינויים ולעשות אימפקט
מומחית בתחום אחריות תאגידית ושיווק חברתי.
מלווה מותגים ותאגידים גדולים בפיתוח והטמעה של אסטרטגיית אחריות תאגידית ושל תכניות אג'נדה / שיווק חברתי.
בעלת נסיון בהובלת תהליכים לשינוי חברתי, גם במסגרת ארגונים חברתיים ופוליטיים.
בלוגרית ומייסדת "אתי" – קהילת אחריות תאגידית ישראל בפייסבוק.
בעלת תואר שני בתקשורת וניו מדיה במרכז הבינתחומי. תואר ראשון ולימודי תואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת ת"א.