ניהול תפעול בכיר
במאה ה-21 התחרות הגלובלית מתעצמת. מצוינות תפעולית הינה מפתח להישרדות, הצלחה וצמיחה בכל חברה וארגון. ארגונים שלא מגבים את האסטרטגיה...
מרצה וחברת סגל בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, בהתמחות בשיווק.
מנהלת מחלקת המחקר ותפעול השירות בחברת 'סלקום' לשעבר
עירית עוסקת במחקרה בתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM), השפעות חברתיות המתרחשות על פני רשתות חברתיות, תהליכי 'פה לאוזן', וחסמי מעבר של לקוחות, תוך דגש על מגזר השירותים.
בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשיה (BSc), תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק (MBA) ודוקטורט (PhD) במנהל עסקים, מאוניברסיטת תל אביב.