שיווק בעולם החדש
הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד...
סגן הדיקן להוראה ותוכניות לימוד בפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו. בעל תואר שלישי מאוניברסיטת Northwestern, שיקגו.
בעבר שימש ראש התכניות לתואר שני (MBA) למנהלים באוניברסיטה העברית בירושלים.
עוסק בייעוץ והכשרות מנהלים בעשרות חברות בארץ ובעולם בינהן: גוגל, אי.בי.אם, בנק ישראל, מלנוקס, פיטנגו, מארוול, בנק לאומי, HP, אמדוקס, אינדיגו.
תחומי התמחותו: פיתוח מוצרים חדשים, מדיניות מיתוג, מתיחות מותגים, שיטות מתודולוגיות בשיווק והתנהגות צרכנים.
מרצה אורח באוניברסיטת Northwestern.