לא תאמינו מה מאכזב את הלקוחות שלכם
בני אדם מחפשים מידע לא רק מסיבות רציונליות אלא גם מסיבות רגשיות. הבנה של צורך זה תקנה לכם יתרון עסקי ותחרותי
חבר סגל בכיר בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. מרצה בכיר וחוקר בתחום תהליכי קבלת החלטות.
מחקריו נוגעים בקשר בין רגשות והתנהגות. בוחן כיצד רגשות נצפים ונחווים (לדוגמא, חרטה) משפיעים על בחירות אותן מבצעים אנשים (צרכנים) בניסיון לווסת את עוצמת הרגשות וכיצד בחירות אלה משפיעות (לטוב ולרע) על החלטות כלכליות יומיומיות.