השפעות העומס המנטאלי על החלטות שיפוטיות
הבנת השפעתו של העומס המנטלי על קבלת החלטות יכול לסייע באופן מעשי לשיפור תהליכי שיפוט וקבלת החלטות
ראש מסלול ההתמחות לשיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות, פרופ' חבר בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א,
היה פוסט דוקטורט ב – UNIVERSITY OF WALES AT BANGOR
ולאחר מכן היה חבר סגל בבית הספר לניהול של אוניברסיטת בן גוריון.
בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר דוקטור במדעי המוח מ – UC DAVIS.