בינה מלאכותית או בני אדם ?
מעבר לתועלת הפונקציונלית הברורה שטמונה בכלים מבוססי AI, בינה מלאכותית יכולה לתרום לצרכנים בדרכים מגוונות ולא שגרתיות
דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב ופרופסורית מן המניין .
חוקרת בתחום השיווק ומומחית להתנהגות צרכנים.
היתה חברת סגל בפקולטה למנהל עסקים של אוניברסיטת חיפה וכמו כן לימדה בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הונג קונג למדעים וטכנולוגיה (HKUST).
לאורך השנים, לימדה קורסים מרכזיים בשיווק כמו יסודות השיווק והתנהגות הצרכן, וכן את הקורס בחשיבה יצירתית בשיווק.
הנחתה דוקטורנטים וסטודנטים לתואר שני, הרצתה בכנסים בינלאומיים ופרסמה מאמרים בתחום השיווק והתנהגות צרכנים בכתבי עת מובילים, כמו: Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Psychology, Psychological Science and Harvard Business Review.