פתח תפריט נגישות

מתמחה בשיווק, מיתוג, צרכנים והשפעות חברתיות

כיועצת אסטרטגית שיווקית וחברת צוות בכירה, התמחתה בתחומי התנהגות הצרכנים, מחקר צרכנים ואסטרטגיה שיווקית.

פיתחה, בנתה והובילה את התמחות החברה בתחום האסטרטגיה לצעירים, עבור פרויקטים ישראליים ובינלאומיים. לקוחות עיקריים כללו מנהלים בכירים בחברות ישראליות ובינ"ל מובילות ממגוון תחומים, כולל סלולר, מזון, משקאות, יין, קמעונאות ועוד.

בשנים האחרונות עבדה גם עם איש העסקים ליאון רקנאטי על עמותה פילנתרופית שמטרתה לקדם יזמות חברתית.

בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת (בהצטיינות), ודוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.


מאמרים נוספים מאת ד"ר לירז לסרי