בידול רלוונטי – תמיד רלוונטי
חייבים להציע הצעת ערך ברורה ורלוונטית להיום ולא לימי הסלוגנים חסרי התוכן. איך עושים את זה?
יועץ לחברות, רשתות קמעונאיות ומותגים גדולים בארץ ובעולם.
לשעבר סמנכ"ל קריאטיב ואסטרטגיה במשרד פרסום.
חוקר, כותב ומרצה לשיווק דיגיטלי,אסטרטגיה, רשתות חברתיות, התנהגות צרכנים, מגמות וחדשנות בשיווק.
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק דיגיטליים.