מה הבעיה עם החדשנות שלכם?
שלוש נקודות המהוות מכשול בדרך לחדשנות בארגונים וכיצד ניתן להתגבר עליהן
יועץ לחברות, רשתות קמעונאיות ומותגים גדולים בארץ ובעולם.
לשעבר סמנכ"ל קריאטיב ואסטרטגיה במשרד פרסום.
חוקר, כותב ומרצה לשיווק דיגיטלי,אסטרטגיה, רשתות חברתיות, התנהגות צרכנים, מגמות וחדשנות בשיווק.
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק דיגיטליים.