פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

שיווק בעולם החדש

מנוע הצמיחה העסקי והאסטרטגי בארגון

הבינה המלאכותית משנה את עולם העסקים, את עולם השיווק ואת הדרך שבה צרכנים צורכים מותגים. מאז ומתמיד היה השיווק הכוח המניע המרכזי בצמיחת כל ארגון וחברה, אך כיום חייבים מנהלים ומנהלות שיווק להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנה אסטרטגית עסקית ושיווקית, תכנון אסטרטגי בעולם חסר וודאות, כלי אופרציה שיווקיים מתקדמים וידע טכנולוגי מתקדם, בכדי לחדש ולהצמיח את הקיים ולפתח חשיבה פרואקטיבית וצמיחה  בהתאם לצרכים הייחודיים של הארגון והאתגרים העומדים בפניו במציאות המשתנה.

תכנית ייחודית זו תאפשר לך להפוך למנהל.ת שיווק מוביל.ת דעה בארגון שלך, ולהצטייד בכלים וידע שיהפכו אותך לחלק בלתי נפרד מתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות בארגון, ליזום ולאתר הזדמנויות שיווקיות חדשות ולפתח דרכים אפקטיביות לניהול המערך השיווקי והתקשורתי בהתאם לתקופה.

  • מתחילים
    26 מרץ 2025
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    10 מפגשים

מטרות

  • בנית אסטרטגיה עסקית-שיווקית
  • הגדרת KPI מבוססי צמיחה עסקית
  • בנית תכנית Go To Market
  • Marketing AI
  • מיומנויות Storytelling
  •  רתימת הדאטה לשירות השיווק
  • הנכסים הדיגיטליים בשירות המותג

נושאים

  • קפסולה A – אסטרטגיה עסקית – שיווקית
    אסטרטגיה עסקית ושיווקית תקשורתית | ניתוח שוק ומודלים עסקיים | KPI – הגדרה ומדידה
  • קפסולה B – טכנולוגיות ותשתיות שיווקיות
    מחלקת השיווק ותפקידיה | בניית תכנית GTM | אסטרטגיה דיגיטלית וטכנולוגיות שיווקיות
  • קפסולה C – תקשורת שיווקית
    סטוריטלינג | פרסום מבוסס דיגיטל | תכנון וניהול קמפיין

משתתפים

  • מנהלי שיווק, מוצר ומותג
  • תקציבאים וסופרוויזירים שרוצים לעבור לצד לקוח
  • סמנכ"לים של חברות קטנות/בינוניות
  • אנשי שיווק הרוצים הבנה טכנולוגית גבוהה

אמצעים

  • מפגשים עם מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשים עם מומחי שיווק מהשטח
  • למידה מבוססת חקרי מקרה
  • תרגילים יישומיים
  • למידת עמיתים ושיתוף דילמות
  • חומרי קריאה משלימים

שאלות ותשובות קורס שיווק בעולם החדש

התכנית בנויה משלוש קפסולות ידע וסדנת מיתוג אישי. – אסטרטגיה שיווקית תקשורתית – איך לגשר בין אסטרטגית ופעילויות שיווקיות ותקשורתיות נחוצות בטווח הארוך והקצר בצורה אופטימלית, מעשית ומותאמת למציאות השיווקית בישראל ובעולם ולייצר תשתית לנושאים שיוצגו בשתי הקפסולות הבאות. התאמת השיווק לעידן הדיגיטלי – מיתוג והתאמתו לתקופה ולאתגריה. נתעמק בנבכי הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת ובמהלכי שיווק משבשי שוק ומותאמי מגמות מאקרו ונכיר את מגוון הכלים הטכנולוגיים המשרתים את מנהלי השיווק, הדיגיטל והפרסום ויישומם. תקשורת ופרסום באינטרנט – תכנון קמפיינים משולבים ברשת, מסעות לקוח ו STORYTELLING.

עולם השיווק וכליו משתנים חדשות לבקרים, אך הבנת המוצר, הלקוח, הקהל והמסר המרכזי עומדים כל העת במרכז השיווק. מנהלי ומנהלות שיווק צריכים להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן באמצעים העומדים לרשותם בכדי לדעת כיצד לשווק ולטרגט את הקהל הרלוונטי במגוון הערוצים – רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, פודקאסטים, משפיענים ועוד

מנהלי ומנהלות שיווק כיום זקוקים לארגז כלים עדכני אשר נוגע במגוון עולמות. הם/הן צריכים להיות בעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית ולדעת כיצד להשתמש בכלים הקיימים והחדשים ביותר בתחום באופן שיאפשר לארגון לגדול ולצמוח בעידן הנוכחי. תכנית שיווק בעולם החדש נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק לצרכי ידע ומיומנויות אלו.

שיווק דיגטלי כיום הוא חלק אינטגרלי ומרכזי בבנית אסטרטגיה שיווקית לכל עסק/חברה או ארגון. בימינו רוב השיווק מתנהל בדיגיטל ולכן כל מנהל.ת שיווק חייבים לבנות אסטרטגיה אשר בנויה משילוב של מספר פלטפורמות ואמצעים דיגטלים אשר מתנקזים למשפך אחד שמטרתו עונה על צרכי הארגון (הגדלת מכירות, לידים, מודעות ועוד)

עלות הקורס משתנה בהתאם לתאריך הרישום לקורס וכמות הקפסולות הנבחרת,
טווח המחירים לשתי קפסולות נע בין –
6,100 – 6,900 ללא מע"מ
7,137 – 8,073 כולל מע"מ

טווח המחירים לשלוש קפסולות נע בין –
7,400 – 8,200 ללא מע"מ
8,658 – 9,594 כולל מע"מ


המלצות על קורס שיווק בעולם החדש

רמת הארגון , השירות והיחס למשתתפים בקורס הינם ברמה גבוהה מאוד. קורס השיווק מועבר ברמה מקצועית גבוהה והוא עשיר בתכנים מרתקים ומגוונים ונוגע בתחומים רבים בעולם השיווק.- ארוחת טעימות של ידע בעולם השיווק... היה איזון נכון בין תכנים אקדמיים לבין הרצאות של אנשי מקצוע מהשטח. לסיכום , הקורס אפשר לי להרחיב את הידע המקצועי ולהרחיב אופקים בתחום השיווק
איתן חדד, מנהל לקוחות אסטרטגיים - מחלקת שיווק, דפוס בארי
קורס שיווק בעולם החדש היה מרתק ומעשי מאוד. כמנהלת שיווק בעלת ניסיון רב הקורס היה מאיר עיניים, חידש לי דברים והיה משולב בהרבה מקרי בוחן מהתקופה האחרונה.
דורית קורי מליאץ, מנהלת שיווק, מדיסון פארמה
קורס שיווק בעולם החדש כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאד רלונטיים ומעניינים עבורי, העשירו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה
אילת יעקב, סמנכ"לית עיצוב, דלתא גליל תעשיות בע"מ
קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניין ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי
שרון שוורץ, מנהל שיווק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ
קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל
כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק
קורס שיווק של להב נתן לי בעיקר כלים פרקטיים בניהול השיווק במסגרת הארגון. מעבר לרקע התיאורטי, הכלים המעשיים הנרכשים בקורס מעניקים יתרון אדיר על פני זירות אחרות ולימודים אחרים. הקורס סייע לי בהתמודדות טובה יותר עם אתגרים שיווקיים, והנושאים שנלמדו, הן בשיווק, הן בתמחור והן בפרסום מלווים אותי בכל תפקידי מאז ועד היום כמנכ"ל משרד פרסום
גיא קלנר, מנכ"ל, משרד פרסום ענבר-מרחב-שקד
התכנית תרמה לי רבות והקנתה לי כלים מעשיים שחיברו בין החלק התיאורטי והחלק הפרקטי-ניהולי. לא פחות חשוב היה נושא הנטוורקינג עם קולגות. מהיכרותי רבת השנים עם תחום פיתוח והכשרת המנהלים בישראל ועם חברות בתחום, להב היא החברה הטובה ביותר בנושאים אלו ולא בכדי בחרתי ללמוד בלהב
יגאל בן זקרי, סמנכ“ל תקשורת תאגידית, חברת נמל אשדוד