במאה ה-21 התחרות הגלובלית מתעצמת. מצוינות תפעולית הינה מפתח להישרדות, הצלחה וצמיחה בכל חברה וארגון. ארגונים שלא מגבים את האסטרטגיה בהשבחת התפעול, ניהול ושיפור ביצועי מערכות התפעול והשירות בארגון מגלים פער בלתי ניתן לגישור בין התוכניות העסקיות לבין הביצועים בפועל.
התכנית כוללת מודלים וכלים יישומיים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים בתחום התפעול, שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה, מערכות המידע , ניהול האיכות, וניהול מיקור החוץ להבטחת שביעות רצון ושיפור חווית הלקוח.
התכנית מורכבת משלוש קפסולות לבחירה – מנהיגות תפעולית (חובה), אסטרטגיה תפעולית, שירות וחווית לקוח
-
מתחילים6 פברואר 2025
-
לשריין ביומן
-
כמות מפגשים3-2 מפגשים בקפסולה